Forum www.wordles.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Regulamin Wordles
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wordles.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia adminstracyjne

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Al Bundy
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń


PostWysłany: Śro 11:23, 15 Paź 2008    Temat postu: Regulamin Wordles

1. Forum jest ogólnodostępne. Każdy, kto założy konto na forum Wordles staje się jego użytkownikiem, ma prawo do wyrażania swojego zdania ale zobowiązuje się do przestrzegania poniższego regulaminu.
2. Forum jest miejscem rozmów oraz wymiany poglądów. Nie wolno na nim wyzywać, prowokować, obrażać innych osób oraz ich światopoglądu, przekonań i uczuć religijnych.
3. Na forum nie spamujemy! Forum to nie śmietnik. Posty nic nie wnoszące do tematu lub odbiegające od niego będą usuwane.
4. Aby zostać zbanowanym wystarczy zarobić 3 ostrzeżenia lub wyjątkowo narazić się innym użytkownikom.
5. Nie tolerujemy floodowania i podwójnych postów. Aby dopisać coś nowego do poprzedniej wiadomości należy użyć opcji edycji posta.
6. Zabronione jest umieszczanie na forum adresów do stron o zawierających treści erotycznej, umieszczanie zdjęć i obrazków o podobnej tematyce oraz propagowanie pornografii.
7. Zabronione są posty o piractwie. Użytkownik propagujący nielegalne sposoby nabywania gier lub oprogramowaniaFaktura VAT 2008Nowoczesny i prosty program do fakturowaniawww.rafsoft.net może zostać ukarany ostrzeżeniem lub banem.
8. Na forum nie wolno używać słów powszechnie uznanych za wulgarne i obraźliwe.
9. Na forum zabroniona jest propaganda narkotykowa, nakłanianie do ich zażywania i do stosowania twardych używek. Nie zachęcamy do złego!
10. Forum jest miejscem, gdzie troszczymy się o mowę polską. Moderatorzy uprawnieni są do poprawiania rażących błędów ortograficznych pojawiających się w postach użytkowników, o czym autor wiadomości jest informowany przez wpis moderatora do posta. Wypowiedzi wyjątkowo niechlujne będą kasowane, a ich autor może dostać ostrzeżenie.
11. Posty należy pisać w odpowiednich działach. Tematy znajdujące się w nieodpowiednim dziale zostaną przesunięte albo usunięte.
12. Tematy dublujące się będą kasowane. Przed napisaniem nowego tematu należy sprawdzić, czy taki nie istnieje już na forum.
13. Temat powinien mieć określony cel. Musi być stworzony po coś.
Topic, w którym nie określono, o czym pisać - ma prawo być usunięty.
14. Forum nie jest czatem. Nie wolno zaśmiecać go prywatnymi rozmowami z innymi forumowiczami. Można je przeprowadzać przez prywatne wiadomości lub komunikatory internetowe.
15. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
16. Wklejenie czyjegoś tekstu (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora oraz bez ingerencji w treść.
17. Zabrania się posiadania dwóch kont na forum. Jeśli jedna osoba posiada 2 konta, administratorAdministratorOferty pracy dla administratora IT. Znajdź pracę lub zmień na lepszą.www.www.Jobs4it.pl ma prawo usunąć lub zbanować jedno z nich.
18. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do kasowania, przenoszenia i edycji tematu lub postów, które naruszają regulamin.
19. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do Administratora i Moderatorów Forum.


Ostatnio zmieniony przez Al Bundy dnia Pią 13:16, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin